« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ هزار فقره پرونده معوق و مسن قضایی از ابتدای سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

رسیدگی به ۲۲ هزار پرونده معوقه و مسن طی یک سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد | کسب رتبه ممتاز کشوری دادگاه‌های کیفری و تجدید نظر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست فصلی روسای دادگستری و دادستان‌های قضایی استان با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های مسن و معوق قضایی استان، گفت: ۳۲ هزار فقره پرونده معوق و مسن از ابتدای سال گذشته در استان وجود داشت که با تلاش همکاران تعداد ۲۲ هزار فقره از آنها رسیدگی شد.

محجوب افراسیاب افزود: در برخی از دادگاه‌های استان از جمله دادگاه‌های کیفری و تجدید نظر از نطر نرخ رسیدگی رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این نشست گفت: با تلاش همکاران در دستگاه قضایی موجودی پرونده‌های دادگاه‌های استان حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

ملک حسینی عنوان کرد: تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پرونده‌های مسن و معوق در دستگاه قضایی یکی از اولویت‌های مهم در سرلوحه کاری همکاران قضایی استان قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: